Методичне об'єднання вчителів інформатики

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Основи комп'ютерної графіки

Сообщений 1 страница 29 из 29

1

Тут обговорюємо проблеми з основ комп'ютерної графіки

2

1. При виконанні завдань були деякі проблеми при роботі з підручником Завадського. Але суто як на мене методичні - у більшості вправ відсутній такий пункт як збереження, тобто інформація -  під яким саме ім'ям та у якому форматі потрібно зберігати файли. На мою думку, в різного толку "самовчителях" це не обовязково, а от для підручника чи посібника - необхідно! В учня не повинно виникати питань як назвати файл - назви мають бути системними і відповідати логіці підручника.

2. Мабуть не секрет, що при роботі з будь-якою програмою дуже важливим є налаштування інтерфейсу, в данному випадку з власного досвіду можу сказати, що при роботі з вектором при побудові геометричних форм і фігур дуже зручним є відображення сітки, що значно спрощує роботу. Чомусь про цей момент нічого не сказано у підручнику...

3. Біда усіх русифікованих графічних редакторів - різні версії русифікаторів, і звідси бар'єр у розумінні деяких описів вправ, адже у різних версіях одна і та ж команда чи інструмент  може звучати зовсім по різному. Як раз в мене і трапилась така проблема при роботі з Corel так як його я поставила російськомовний суто для проходження курсу (в житті коритсуюсь для роботи тільки англ версіями як Corel так Photoshop) і при тому що маю досвід у роботі з цими програмами, мені прийшлось в деякі моменти добряче пошукати деякі команди з якими була розбіжність у русифікації... Мабуть у для вирішення хоть частково цієї проблеми варто текст супроводжувати хоча б незначними скріншотами кнопок чи опцій на панелях

Отредактировано Xenia_g (2009-11-09 00:40:30)

3

Так, в посібниках завжди є недоліки. Щодо файлів, то називайте їх так, щоб зручно було перевіряти. Наприклад так, як у траєкторії завдань.
Вправа7_1 або Практична 2. Тут 7_1 - є номером вправи, а 2 - номер розділу. Називайте так, щоб потім перевіряючий міг швидко відшукати завдання.

4

Прошу допомоги у виконанні завдань заочного туру. У завантажених зображеннях не знайшла потрібних файлів: смайлик.avi, острів'якна.jpg, старе зображення.jpg. Де їх можна знайти?

5

Alla Dubovenko Смайлик потрібно створити самостійно, старе зображення є на диску. Якщо треба можу скинути на пошту

6

Xenia_g написал(а):

Смайлик потрібно створити самостійно, старе зображення є на диску. Якщо треба можу скинути на пошту

Дякую, якщо можна то скиньте alladu@rambler.ru

7

Допоміжні матеріали я виставив на сайті Матеріали для курсантів

8

Не зрозуміла, що з каченям робити, окрім того, що виділити дзьоб

Отредактировано Otsaluk (2009-11-10 16:15:46)

9

Alla Dubovenko написал(а):

Смайлик потрібно створити самостійно

ні, смайлики теж є на допоміжному матеріалі, що їх виставив В.А.

10

Куди виставляти реферат з педагогіки?
:'(

11

В.Ребрина написал(а):

Так, в посібниках завжди є недоліки. Щодо файлів, то називайте їх так, щоб зручно було перевіряти. Наприклад так, як у траєкторії завдань.
Вправа7_1 або Практична 2. Тут 7_1 - є номером вправи, а 2 - номер розділу. Називайте так, щоб потім перевіряючий міг швидко відшукати завдання.

Пропоную називати, наприклад, так:
Вправа_7-1.tif, тут відповідно до назви
а практичні так: Практ_роб_2-1.doc, де 2-розділ, а 1-номер практичної
Розширення в Фотошопі tif, щоб зберігалась вся інформація (так казали курсанти, які мають досвід)

Отредактировано Густяк О.М. (2009-11-10 20:30:50)

12

Otsaluk написал(а):

Не зрозуміла, що з каченям робити, окрім того, що виділити дзьоб

після того як виділили весь дзьоб за допомогою меню "Выделение"=."Сохранить выделенную область" збережіть з ім'ям Дзьоб, а верхню частину з ім'ям Дзьоб-1 (так казали усно на попередньому тренінгу, буде видно, що ви це вмієте робити, хоча у вправі про це не сказано)

13

Otsaluk написал(а):

Смайлик потрібно створити самостійно
ні, смайлики теж є на допоміжному матеріалі, що їх виставив В.А.

смайлики є, але смайлик про який йдеться у вправі треба створити на основі тих, що на диску

Отредактировано Густяк О.М. (2009-11-10 20:29:44)

14

На сторінку групи дистанційних курсів. Там де виставляли курсову з інформатики

Otsaluk написал(а):

Куди виставляти реферат з педагогіки?
:'(

15

Дякую, за відповіді всім хто відгукнувся :-)

16

А взагалі, робота з графікою принесла багато задоволення. Про розглянуті програми я зробила висновок, що фотошоп краще використовувати для обробки готових зображень, а корел - для створення нових, при чому потрібно мати неабияке художнє бачення

17

Ну фотошоп взагалі растровий редактор тобто відповідно для обробки готових растрових зображень, хоча також має інструменти для створення векторних обєктів, а  CorelDraw - векторний редактор, тобто призначений для створення саме векторних зображень. А щодо художнього бачення то це необхідно при будь-якій роботі з графікою, чи то створення графічного інтерфейсу, чи то робота з графічними зображеннями. Хоча навіть, якщо у людини не досить розвинений від природи художній смак, його можна вдосконалити ознайомившись з основними принципами композиційного дизайну, колористики і т.д., адже будуючи власні композиції враховуючи певні закони і закономірності необовязково бути художником. І звичайно велику роль грає досвід.... Всім удачі! :)

Отредактировано Xenia_g (2009-11-11 19:52:46)

18

Xenia_g написал(а):

Ну фотошоп взагалі растровий редактор тобто відповідно для обробки готових растрових зображень, хоча також має інструменти для створення векторних обєктів

Так Paint також растровий, але в ньому можна створювати дуже гарні зображення, одним із прикладів є курсова робота нашої колеги Первак О. "З досвіду викладання "Основ комп'ютерної графіки у школі""

19

Кхе-кхе... :) Я і є Первак Оксана. Будьмо знайомі і дякую за гарні слова :)

Отредактировано Xenia_g (2009-11-12 00:21:42)

20

Усім, хто бере участь у тренінгу з "Основ компютерної графіки"!

12.11 о 10.00 відбудеться обговорення у Skype питань, щодо проходження завдань модуля
Прошу з 9.50 звязуватися по Skype зі мною (логін - ksyushenka_g) чи з Ребриною Віталієм Арсеновичем

Отредактировано Xenia_g (2009-11-12 01:09:34)

21

Під час On-Line спілкування я сьогодні це зрозуміла 8-)

22

Так, деякі повідомлення дійсно допомагають в роботі! Дякую.

23

Йде перевірка робіт. Вже помітно, що прийдеться переробляти завдання із виділенням дзьоба каченяті.
Ще є файли, які не відкриваються (причина мені не відома). Також є факти переплутування імен файлів.
Ще трапляються факти відсутніх окремих завдань у архіві.
Посилання на результати розміщено в онлайновій групі з основ комп'ютерної графіки.

Слухачів, які не виставили свої роботи (а таких є 4), прошу негайно виставити роботи для перевірки.

Отредактировано В.Ребрина (2009-11-17 16:03:37)

24

В.Ребрина написал(а):

Вже помітно, що прийдеться переробляти завдання із виділенням дзьоба каченяті.

Хотілося б у точнити, що у книжці по цій вправі не дописано про збереження виділеної області, а саме дзьоба, як окремого об"єкта. Тому після обведення дзьоба інструментом "магнітне лассо", слід виконати команду "Выделение->Сохранить выделенную область...", надати ім"я  новому каналу, зберегти каналі і внести збереження в документ. При необхідності ( по бажанню)  в меню "Редактирование" можна виконати команду "Произвести обводку". Тоді ми бачимо результати зробленої роботи. А на панелі шарів у вкладці "канали" відображаються результати виконаної роботи.

25

Є питання: куди виставляти чи кому відправляти виправравлені завдання з графіки?

26

на сайт

27

Alla Dubovenko написал(а):

Є питання: куди виставляти чи кому відправляти виправравлені завдання з графіки?

Прошу приєднуватися до другої групи і там виставляти роботи.
Що було станом на 24.11 - все перевірено.
Багато робіт відсутні!

28

Роботу виконував пізніше Вас, користувався Вашими відповідями.
Тому дякую за корисні підказки.

29

Під час роботи мав певні труднощі.  :O (Інша версія Corel). Тому дякую за корисні поради.
В цілому курси получились корисні. Дистанційна форма має право на життя. Особливо сподобалась організація доведення завдань та відправлення результатів.
За недолік можна лише вказати, що часу на виконання завдань потрібно багато а викроїти його знаходячись в повсякденному коловороті життя важко. :writing: